• يکشنبه ٢٨ آبان ١٤٠٢-١١:٥٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٩٣٩
صادقی:6-193

اقدام پسندیده مانور اسکان اضطراری باید تکرار شود/ لزوم تخصیص بودجه مناسب به سازمان مدیریت بحران و آتش نشانی

عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از برگزاری مانور اسکان اضطراری، اقداماتی از این قبیل را ضروری دانست و بر ضرورت افزایش و تخصیص بودجه مناسب به سازمان مدیریت بحران و آتش نشانی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، احمد صادقی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و سومین جلسه شورای شهر، با اشاره به میلاد پر برکت حضرت زین (س) گفت: میلاد  حضرت زینب (س) اسوه صبر و مقاومت و روز پرستار را به همه شهروندان و جامه سلامت تبریک عرض می کنم و نیز تبریک ویژه به خانم نجفی دارم که جزو جامعه پرستاری هستند و به حق در راستای استیفای حقوق این جامعه گرانقدر و پیگیری حقوق جامعه سلامت در شورای شهر تلاش و نقش آفرینی می کنند.
وی همچنین افزود: از حضور گسترده  مردم حق طلب و  ظلم ستیز شهر تهران در راهیپیمایی دفاع از کودکان غزه نیز تشکر و قدر دانی می کنم.
صادقی افزود: تهران یکی از آسیب پذیرترین شهرهای دنیا در برابر حوادث طبیعی و انسان ساز است و  این ضرورت آمادگی همه دستگاه های امداد رسان و آمادگی شهروندان را می طلبد لذا برگزاری مانور های آمادگی یکی از اقداماتی است که باید در دستور کار مدیریت شهری به عنوان متولی مدیریت بحران قرار گیرد نظیر مانور اسکان اضطراری.
صادقی در ادامه با اشاره به برگزاری مانور اسکان اضطراری از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران گفت:  تهران یکی از آسیب پذیر ترین شهر های دنیا  در برابر حوادث  طبیعی و انسان ساز است  و این ضرورت آمادگی همه دستگاه های امداد رسان و آمادگی شهروندان را می طلبد .
وی ادامه داد: مستحضر هستید که شهرداری تهران به عنوان متولی مدیریت بحران نقش آفرینی می کند و به عنوان مسئول ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهر به جانشینی وزیر کشور می بایست  حضور فعال داشته باشد. 
صادقی ادامه داد: در کار بسیار پسندیده ای که  در هفته گذشته اتفاق افتاد مانور اسکان اظطراری به صورت سراسرس در بوستان ولایت با حضور 50 دستگاه دخیل در مدیریت بحران و  با حضور گروه های مردمی  و مجامع دانش بنیان برگزار شد که جا دارد به نوبه خودم از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بابت برگزاری این مانور سراسری تشکر و قدر دانی کنم.
وی در ادامه تأکید کرد:  این مانور ها نیازمند تکرار مستمر است به ویژه آنکه این مانور ها بایستی تخصصی باشد و با رویکرد آمادگی در برابر  زلزله، آتش سوزی، سیل باشد و اینها بایستی افزایش پیدا کند .
صادقی در ادامه افزود: تذکری که باید بدهم بابت عدم تخصیص مناسب بودجه به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی است. متاسفانه بودجه ای که به این سازمان ها اختصاص داده می شود صرفا در حد پرداخت حقوق و مزایای پرسنل است در حالی که این دو سازمان غیر از پرداخت حقوق و مزایا نیازمند تخصیص نقدینگی لازم برای انجام پروژه های مندرج در مصوبات شورای شهر هستند و امیدواریم در تخصیص بعدی این دو سازمان امدادی را مد نظر قرار دهند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: